tisdag 9 augusti 2011

Sjukt övertrött Adele

hej hej
idag träffade jag en vän på stan och åt paj! det var jättenajs.
så har jag vart och kollat på glasögon och sånt med.
och letat svamp och plockat av de blåbär som finns kvar.
och nu alldeles nyss dödade jag en tvestjärt som satt på väggen.
hej alla insekter, ni är okej bara ni håller er borta från mig.

nu när jag fyller år om några dagar, om jag bara önskade mig hej vilt massa saker hur som helst då skulle jag önska: frisörbesök, fin gammal cykel, ekologiska fröer, klänningar, en ryggsäck vore najs, gubbskor eller andra fina skor, stativ fjärrkontroll och adapter så man kan sätta på gamla objektiv på kameran, mintgrönt eller ljuslila nagellack, en stor fin hatt, en mysig poncho, en vit liten lampa dom har inne på village, gammalt porslin är alltid fint, kakfat i våningar hmmmmmm ja det var allt jag kunde komma på nu. men det var ändå ganska random saker. som jag blir glad även om jag inte får!

tack och hej jag är sjukt trött idag, skrattade sjukt mycket/länge åt något supertråkigt tidigare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar