söndag 3 juni 2012

Önskan

Jag vill ha värme och solsken. Det är faktiskt juni nu. ibland har jag mardrömmar om att sommaren aldrig ska komma. Men det måste den väl ändå?? Den kan väl inte gömma sig hur länge som helst. varför tvekar den ens? finns ingen anledning.
Det enda jag gör just nu är att vänta på studenten. Den är på fredag. då är det slut. min jobbiga slitsamma gymnasietid är slut. Jag har svårt att förstå det. min hjärna har ofta problem att förstå sånt där. men förhoppningsvis ska den väl inse snart. Och det är klart jag är sjukt glad för att gymnasiet alldeles snart kommer vara över. det var aldrig en särskilt bra tid. Men jag är ändå orolig för framtiden. för sommaren. inget sommarjobb har jag än. och det skulle behövas. Allt kanske löser sig till slut. mitt hopp har jag i Gud. Han får visa mig vägen.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar