tisdag 8 juni 2010

Melodi eller inte


häromdan baka jag paj. om du undrade.
nu vet du. eh. ja.
rabarber och vitchoklad.
den är godare än det ser ut som på bilden. för din information.

dagen var bra faktiskt. även att det var skola.
Tack Jesus.

har ont i kroppen. inte super jobbigt.
skulle ju lungt kunna va värre.
Men det är lol att jag fick träningsvärk
av att bära stolar i söndags.

heh. tränar ju aldrig så. är lat. ja.
hej svej.

vill säga. vem som helst kan tro på Gud.
vem som helst kan be till Honom.

okej. du kanske tycker det är töntigt eller liknande.
Men det tycker inte jag. det är inte töntigt eller dumt elr nåt att vilja känna frihet.
Jesus ger oss frid. äkta frid och glädje.
Han hjälper oss genom svåra stunder.
Tro så ska du få se.
Gud håller vad han lovar och han tar hand om oss.
Amen bror och syster.

2 kommentarer:

  1. jag tycker att din tro är fin delen :)

    och pajen ser jättegod ut, fast det kanske är för att jag vet att du bakar bra pajer :)

    SvaraRadera
  2. det som är äkta är ofta fint (:

    oh la la, vilken komplimang! (: Bra pajbakare är jag då ju. haha. nej skoja. men tack! (:
    kjam

    SvaraRadera