onsdag 9 juni 2010

No stress at all would waste our time


Okej. Nu ska jag skriva lite om hår. inte så intressant.
jag känner för att klippa av mitt. men tror jag kommer ångra mig.
har inte bestämt mig än.
käre tid. känns som värsta stora beslutet.
men det är ju bara hår.
det är ganska jobbigt med långt hår, om ärligheten ska fram.
antar att jag bara har tröttnat och verkligen vill ha en förändring.
det var ett tag då jag så himla gärna ville ha långt hår också.
och nu äre ju långt. tar ju så lång tid att växa.
åh. jobbiga val är jobbiga.
okej. jag känner mig så töntig nu. men ja.
varför måste jag alltid berätta allt? hm

idag var alla es klasserna vid nåt ställe och umgicks.
sen SAS konsert. skolbandet eller vad man säger.
det var trevligt och skoj.

nu lyssnar jag på musik. och är lite trött.
och lite hungrig. om du undrade.
käre tid säger jag bara.
jag är en riktig ordbajsare ibland. faktiskt.
även att jag verkar vara så himla ''tyst''.
hm. hejdå.

4 kommentarer:

  1. Googla runt på lite frisyrer så kanske du hittar något du vill ha. Du behöver ju inte direkt snagga dig ;)

    Tycker det är så kul att du förstår vad jag menar i vissa inlägg. Det är så skönt att inte vara ensam om känslor.

    SvaraRadera
  2. shit vilken vacker bild! du är verkligen naturligt vacker (hur du än har ditt hår skulle jag tro :))!

    SvaraRadera
  3. Haha. nej det behöver man ju inte göra :P
    Ja, jag tycker också det är skönt att läsa det du skriver och verkligen känna igen mig.

    åh tack, Miranda. Jag tycker att Du är vacker!

    SvaraRadera
  4. apfin bild delen :) men jag tror som miranda, du passar nog i det mesta :) och ibland kan förändring vara bra.... om man vill då. ah ^^ haha :D

    SvaraRadera