fredag 2 juli 2010

Nejmen, är det du


idag har jag varit lite och badat.
sen var det grill och lite volleyboll i Klippan.
mellan det har jag varit hemma, matat kattunge och tittat på tv.
mmmm jag känner för att göra saker hela tiden. men samtidigt.
samtidigt vill jag bara mysa. knäppt.
Mitt liv. alltid alla känslor i perioder. om du förstår.
allt kommer i perioder. det är knasigt. men trevligt ibland.
knasigt knasigt knasigt. ja. det ordet är det inget fel på.
människor förändras. vi förändras. alla förändras.
ibland blir man ledsen, ibland blir man glad.
jag blir ofta arg. eller irriterad. och jag är lat.
alla har vi våra brister. man kan jobba på det.
man kan få hjälp. av Gud. Gud hjälper oss.
att vara trogen i det lilla. det vill jag vara.
tänk att vi har nåd. tack Gud. amen.
Hejdå sov gott osv. :) smilieeessss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar