tisdag 5 oktober 2010

Använder hjärnan lite halvt


morötter är billigt och gott. och nu är jag mätt mätt plätt.
ni får lite bilder på min mat idag. varför? -därför.
mer om mat då.. jag är typ alltid sugen på kladdkaka nuförtiden!
fy va gott det är assssså!
asså
typ
liksom
va
bah
trött är jag! (som vanligt) så står det väl säkert i varje inlägg.
ja ja. sånt är livet. trött.
man går i korridoren och så ser man några trötta elever som ligger med ansiktet ner i bänken och vilar. så tröttsam kan skolan vara. undrar varför egentligen. man sitter ju bara ner. och använder hjärnan lite halvt. kanske man går och spänner sig så man blir helt utmattad. vad vet jag. alla är ju inte trötta i och för sig.
jaja. hej svej

2 kommentarer:

  1. Tror det är att många sover dåligt och sen blir så utmattade att koncentrera sig stor del av dagen. Sen beror det nog också på hur man har det med sina tankar och känslor. x)

    SvaraRadera