onsdag 6 oktober 2010

Mjölk är vitt. och gott

åh, jag är så trött nuförtiden. jag vill bara sova hela tiden, även att jag sover bra om nätterna. Och idag måste jag plugga, men det går inte. blä. vilket slöseri det är att plugga. önskar jag bara kunde få känna mig fri och gå omkring och göra fina, kreativa saker hela dagarna. önskar det var lov och att jag fick dricka te och välja vilka människor jag vill vara runt.
ja, du kan nog inte förstå hur mycket jag önskar att det var så. 

men jag är inte fri. jag går i skolan och det känns nästan som ett fängelse ibland. inte för att jag vet hur det känns. Men jag vet att jag är dum. det finns så många som har det tusen gånger värre. jag ska vara tacksam. och det är jag också.

men det är som det är.
allt är som det är. 

man kan ju låtsas att allt är bra. så kanske det blir som man låtsas. 


Mjölk är vitt. och gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar