måndag 14 februari 2011

S-O-U-L, SOUL

tycker om filmen Dreamgirls. Eller mest sångarna egentligen.
lyssna om du vill.

tänker på vad jag ska bli när jag blir stor. men det ser inte ljust ut. För det första gäller det ju att bestämma sig. Och det är tusan inte lätt att veta vad man vill alltid. inte lätt att veta vad man kommer trivas med. Vill bara ha ett jobb som jag mår bra och trivs med. Det finns ett yrke jag funderar på. känns som ett spännande yrke som på sätt och vis skulle passa mig bra. på sätt och vis känns det så ''inte jag''.  läskigt. men spännande. enligt arbetsförmedlingen kommer efterfrågan på detta jobb att minskas under de följande 10 åren. tyvärr. svårt. så sjukt svårt asså. hjälp.
sommarjobb då. det känns ju lagom jobbigt. super jobbigt. finns ju inget. inte för mig som kommer vara under 18 i sommar. säg till om du har något att erbjuda. Orkar inte ha något jobb som jag kommer må dåligt av dock. varför skulle man gå runt och må dåligt bara för att tjäna lite fickpengar liksom? NEJ TACK. jag vill må bra. orkar inte må sämre. speciellt inte på sommaren. kanske blir det inget jobb denna sommaren heller. tråkigt. då kommer jag känna mig misslyckad och må dåligt för det i stället. jaja. jag vet att jag är negativ. men du behövde inte läsa det här. så det så.
och imorgon är det röv-skola som vanligt. ååååååååååh.
men en positiv sak är ju att det är sportlov nästa vecka! TACK OCH LOVPRIS! äntligen ledighet.
nu skrev jag super mycket. kanske för att det var länge sen jag skrev nåt.
aja. bara massa struntprat som vanligt typ. men jag skriver väl va ja vill va. så det så.
hejdå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar