fredag 18 mars 2011

Det blir varmare på måndag

åh va tråkig jag är.
jag har bara ont i huvudet och är trött och vill gå och lägga mig hela tiden.
tråkiga personen nummer ett asså.
samtidigt känns det så tråkigt att vara ensam.
känner nästan för att uppdatera min status på facebook bara för att få lite uppmärksamhet.
men nej. jag ska nog inte sjunka riktigt så lågt.
haha, nu menar inte jag att alla som uppdaterar sin status är uppmärksamhets-sökande-freaks. menar bara att jag inte tänker uppdatera för den anledningen osv osv osv bla bla bla.
jag ska nog bara gå och lägga mig och vila huvudet så det kan sluta göra ont nån gång istället.
godnatt

p.s Du är älskad av Gud.
Gud som är skaparen av himmel och jord, far till ca. 6,7 miljarder människor. 

2 kommentarer:

  1. äsch, om du är tråkig för att du har ont i huvudet och är trött så är jag också det :) jag tycker fortfarande att du är superkul! :)

    jag behöver snacka med dig! kan jag ringa, eller ska jag logga in på msn eller smsa? ^^

    kram!

    SvaraRadera
  2. haha, tack (:

    min msn funkar inte, men sms:a eller ringa går bra vilket som! (:
    kram!

    SvaraRadera