måndag 12 december 2011

Samma gamla historia

om det är någon som är dålig på att leva i nuet så är det nog jag. ibland känner jag mig nästan som en zombie som bara går omkring och väntar på framtiden. Men tyvärr så är jag nog ganska trött på den vardagen som är just nu. jag vill inte gå gymnasiet och jag vill inte gå upp tidigt varje morgon. jag vill inte åka buss två timmar om dagen och jag vill inte vänta och vänta på nästa lov hela tiden. Så säg mig, hur ska jag kunna leva i nuet när jag inte gillar det? Jo jag gillar det ibland förstås. det är inte bara dåligt. verkligen inte. Men det hela är mycket tröttsamt. Slitsamt.
Jag är ju gjord för att vara fri. så är det bara.

det är tråkigt att leva såhär zombie-likt. och jag vet att det är en dålig vana.
Men jag längtar efter frihet..... åååhååååå vad man kan längta.

bäst att gå och sova. det är ju skönt. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar