tisdag 23 mars 2010

Havet om sommaren


idag fyller min mamma år. min snälla mamma.
jag har också haft studiedag idag. skönt.

men det har ändå varit en ganska tråkig dag.
har inte haft något att göra. men skoldagar är också tråkiga. även att man har nåt att göra.

jag vill gärna ut och resa.
och jag vill gärna ha riktiga vänner. och jag vill gärna sjunga mycket. och jag börjar typ aldrig meningar med stor bokstav. har väl fått för mig att det ser lite fult ut. och jag vill fota. men gör inte det så mycket nu. och jag har ingen aning om hur jag ska hinna bli klar med fotouppgifterna i skolan! typ omöjligt. och jag funderar på att klippa håret till axlarna ungefär och också färga det oranget/koppar. men tror att jag verkligen kommer ångra mig efteråt. som vanligt. men är det viktigt? Hur håret är? Nej men roligt kanske vad vet jag. usch utseendet är verkligen inte så viktigt som vi alla tror. åh nej. och nu har jag inget mer tråkigt att skriva. tack och hej. Asså detta var riktigt tråkigt skrivet av mig, sorreyyy! GODNATT MIN SKATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar