måndag 22 mars 2010

Stay and say you love me

jag längtar oftast frammåt.
just nu njuter jag iallafall inte av det som är nu.
det känns svårt att tycka om det som är nu.
det som är nu är inte som jag vill, bara tråkigt.
men på sommaren tror jag faktiskt att jag kommer njuta av nuet.
hoppas jag iallafall.
på sommaren är man ju fri och ledig.
frihet frihet frihet är det bästa som finns.
detta skrev jag för att jag kände för det.
jag skriver det som jag känner för.

Lita på HERREN med hela ditt hjärta;
var inte beroende av din egen förståelse.

Låt inte världens åsikter stoppa dig från att vara den du är kallad till att vara. Även om det känns som att alla är emot dig. Stå upp för dig. För ibland är det kanske det ända som behövs för att göra skillnad.

Gud hjälp mig att stå upp för mig själv även när jag känner mig ensam och oaccepterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar