måndag 29 mars 2010

Och jag vill ha nya vårskor



ikväll såg jag en finsk film.
den var faktiskt bra.
finska filmer brukar inte vara bra.
jag tror jag gillar en ganska speciell sorts filmer.
och det verkar inte finnas så många sådana filmer.
eller så gör det, det. bara att jag inte vet om det.
dagen var okej.
men jag var trött och hade mycket huvudvärk och lite magont.
så kan det vara.
jag gillar mest att skratta, inte att tråka. det är tråkigt.
pulver capuccino kaffe med daim smak e gott.
godnatt då.

1 kommentar:

  1. javene, helt wierd! Men när jag tänker efter har jag ofta haft ont i magen och kramper och att de bubblar o man mår dåligt i magen :P ganska ofta och länge har jag känt så så tänkte att de kunde vara mjölken. så har provat utan nu ett tag o magen mår kanon :D idag var det dock grädde i maten.. Ajajaj!! :S
    oj nu blev de långt! haha :P pusspouss

    SvaraRadera