söndag 26 september 2010

Beautiful sunday

idag började jag skratta sådär mycket så att jag inte kunde hålla mig. ni vet sådär när det bubblar över och det känns som att hela kroppen kokar av skratt. jag började till och med gråta av skratt. jag vet inte om det kommer från mig själv eller vart det kommer ifrån. men det känns i alla fall som att det kom från hjärtat. och då känns det så härligt. det var länge sen sist.
fast det kan vara lite pinsamt när det händer i fel ögonblick. men roligt ändå. 

jag är dålig på att börja meningar med stor bokstav. Jag har fått för mig att det ser fult ut på något sätt. knasigt.

idag har jag både varit på gudstjänst, grillat med konfisarna och vart på cell. gutt.

nu ska jag antingen påbörja ett album på facebook. lol? eller gå upp och hjälpa mamma med nåt. hm. kan ju göra båda iochförsig. ehm. ja. hej svej din tjej eller inte tjej



1 kommentar:

  1. haha, jag har också fått för mig att det ser fult ut med stor bokstav i början av meningar. knasigt ju.
    låter som om ni hade en bra söndag. härligt med skrattet ju.
    kram.

    SvaraRadera