måndag 27 september 2010

I can see a lot of life in you


den här låten är så fin.
finaste just nu.

det är stormigt och regnigt ute. och jag har vart ut och cyklat.
Det är sådana här dagar jag minns hur mycket trevligare sommaren är.
Men det finns bra höstdagar med. Dessa dagar har man lov, eller har slutat skolan för gott(!), och man har inga bekymmer och sitter inomhus och umgås och dricker te och ser på film eller något sådant. Men ja, detta var då verkligen inte en sådan dag. Denna dagen har varit stressig och inte bra alls. tydligen är jag pank. fattar inte va som hände? hyran betald och sen vart det slut. käre tid. detta känns för vuxet.
Nej! nu tar jag ett äpple, sätter mig och ser på tv och låtsas som att jag är ett barn som inte behöver tänka på pengar och skolan och andra bekymmer. eller nåt.
Hej svej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar