fredag 22 april 2011

Jag älskar dig för du är underbar


hej goddag och hallå, i sverige hälsar vi så. möter du nån från ett annat land kan det låta såhär ibland, hälsa på ryska, privjet, hälsa på franska, bonjour. privjet, bonjour, privjet, bonjour.
älskar den låten. så himla grym. helt freaking awsome.
haha ibland tycker jag att jag själv är rolig. det får man tycka.
ibland inser man hur man förändras. man tror att man aldrig blir vuxen. men så jämför man med hur man var förr och märker skillnaden. lite småsorgligt är det, men samtidigt kan man bli stolt över sig själv för att man mognar. men vissa saker förändras aldrig.
ibland inser man hur ett foto aldrig förändras, men personerna i bilden kanske gör det. det är också lite småsorligt. det kanske är därför foton framkallar så nostalgiska känslor.
ibland önskar jag att man bara kunde få vara helt ärlig. bara skrika ut det man känner! jag vill att alla ska veta!!! men man kanske inte vågar. man ska vara samlad. inte helt galen och ärlig och galen och galen. sa jag galen? galen. galen crazy.
anledning till att jag är sådanhär är nog för att jag är lite smått övertrött och för att jag har lov och det är så gutt och najs och så vidare i all oändligheeeeeeeeeeeeeeet!
GODNATT GUDS ÄLSKADE UNDERBARA SKATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar