söndag 17 april 2011

Someone is waiting for you and your soul

jag är så dålig på att göra klart låtar. det blir bara vers och halv refräng. typ. tråkigt när dom aldrig blir klara. ja tröttnar så fort.
idag har jag varit på gudstjänst och sen haft cellgrupp med emelie och julia. vi satt ute på en filt i gräset och åt glass. åh våren är så härlig. jag vill bara ligga någonstans ute och känna vinden lite lätt. synd att jag tycker insekter är så äckliga. om man ligger på en filt vill de ofta krypa upp på en. men så farligt är det kanske inte.
bla bla. godnatt.

2 kommentarer:

  1. tjohooo! de är på apoteket på kvarnholmen i kalmar där jag kommer få skriva in medicin beställningar in i databasen och sånt typ :) blir i maj. sen i juni ska jag jobba hos mamma :)

    SvaraRadera
  2. åhå låter som ett avancerat jobb! hehe (: va roligt :) kram

    SvaraRadera