lördag 30 april 2011

Nåt på franska

oj oj idag var det visst valborg. har inte så bra koll på högtider. om det ens är en högtid? vad är en högtid? jag vet i alla fall när julafton är. och min födelsedag kan jag. för det är väl säkerligen en högtid i alla länder. eller? kanske inte.
aja. valborg som sagt. och mitt liv äger verkligen sönder. jag ska typ vara hemma och inte göra något. och varför erkänner jag ens det? så himla trög? typ erkänner att jag är en ensam bajskorv som är supertråkig. eller nåt.
men vad är det folk brukar göra på valborg egentligen? supa? nej det vill jag inte. titta på en brasa? eh.
äsch. det är väl skönt att bara va hemma med. framförallt så är det ju kuuuuul. eller? blä.
hej svej.

man måste ju gilla folk som spontandansar i stan.
make an avatar

3 kommentarer:

  1. haha, älskar tanjas händer på mina höfter! hahahahahahaha!

    SvaraRadera
  2. haha ja! det var en romantisk dans ni hade!

    SvaraRadera
  3. ah, tanja typ försökte knuffa bort mig och skrek att jag inte fick vara med xD höhöhöhöhöhöhöhöhöhö! :D

    SvaraRadera