fredag 6 maj 2011

På tal om blåbär på riktigt

ikväll såg jag på Twilight. ååhhhh<3 fin film. jag vet. jag tycker om den precis som de flesta andra, men hallåååå eller? den e ju så bra. vet inte ens varför. den e go. hehehhe.
en annan sak som jag gjort idag är att jag har lagat fattiga riddare med josef. det var smaskens. det borde man äta oftare, går fort att göra och är ganska mättande. fast kanske inte super nyttigt. ska ju dra ner på socker. men eeeeh jao. det går väl sådär hehehehhe. hade blåbär på, och PÅ TAL OM BLÅBÄR, så är blåbär det godaste bäret. tycker jag då.
sen var jag på ungdomskväll i Klippan. det var finfint. lovsång till Gud och prat och fika.
Nu ska jag antingen sova eller klippa naglarna eller något annat. hm. svårt val där.
Godnatt!

fina frizze. han tror han äger min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar