onsdag 25 maj 2011

Sluta stjäla då för tusan

jahapp. turen bara fortsätter vara med mig.. eller?? Dagen började förstås med att jag försov mig och fick stressa till bussen utan både frukost och smink. Sen så fick jag näsblod på benet.(inte mitt eget näsblod) På mina vita strumpbyxor, kan också tilläggas. Men vet ni vad det värsta är? MIN cykel har blivit stulen!? När jag kom dit och skulle cykla hem var den bara puts väck! ''Men, vad tusan?!'' tänkte jag och kollade lite nogare. och jo.. där låg nåt. ett uppbrutet lås. i två delar. jahapp. där rök den cykeln. jag gillade ju den. :(  jag har en annan som är orange som jag fick när jag var nio. Men hallååå??? den är super liten och gammal och ful och dum. :(

för övrigt hade vi vårkonsert i skolan idag. det gick i alla fall bra.
imorgon har vi konserten igen. men då i mönsterås kyrka. kl. 18 tror jag.
tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar