tisdag 24 maj 2011

Vem bryr sig inte jag nehe

under just de fem minuterna som jag skulle cykla hem från bussen super ösregnade det jätte mycket. det kallas otur. men men. då behöver jag inte duscha då. höhö.
jag är sjukt trött idag med. det är är bara så jobbigt. gå omkring och inte ens vilja vara vaken. vet inte varför jag är så trött. går och lägger mig samma tid som alltid. och är ändå tröttare än vanligt. Hoppas i alla fall att jag inte är så trött imorgon, för då är det konsert i skolan. och då blir det mycket fokusera och öva och lyssna och repetera. och stå upp. länge. då är det extrajobbigt om man är trött. haha. extrajobbigt är tydligen ett ord. det blir inget sånt där rött streck under som det blir om man skriver nglfeoij typ. det var värst. usch jag skriver så tråkigt att inte ens jag själv skulle orka läsa. men vad gör det? inget. det är helt okej. känns trevligt att bara skriva nåt ibland. varför? vet inte.
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar