onsdag 8 juni 2011

En hyllning till Dig

idag blev en ganska speciell dag. på morgonen missade jag bussen, och eftersom det är en timmes färd till skolan för mig var det ingen idé att ens åka till skolan då. så det blev ingen skola. istället umgicks jag med Josef och Lovisa. åkte till Revsudden. vi badade! det var faktiskt skönt. så åt vi go sommarmat och gick på en fin kvällspromenad. och jag är ganska så röd på hela baksidan. men det är väl gutt med lite färg. ska fixa solskydd till nästa gång hehe.
så jag tackar Gud för denna dagen för den var riktigt fin och bra.
hej svej.

2 kommentarer:

  1. fy vad det låter mysigt! :) önskar att jag också kunde missa skolan och ha det så bra, om jag missar skolan åker jag abra hem och lägger mig, tråkig ^^

    SvaraRadera
  2. ja det är nog vad jag brukar göra i vanliga fall :) men denna dagen blev bra istället :) ibland så får man sig en sån dag vettu. hehe :)

    SvaraRadera