söndag 4 september 2011

Älskade du

jaha. vad har jag gjort i helgen då? det var en konstig helg. kollade på friidrotts VM, lagade massa mat och var ensam mest hela tiden.  fast nej. idag var jag ju i krykan. det är härligt att lovsjunga Gud, bästa bästa Gud.
så har jag kört bil för första gången i mitt liv idag också! oj oj oj. läskigt och svårt. men kul! fast jag övade mest på att starta och bromsa, hehehe. Och så mer om mat då; jag gjorde typ världens godaste soppa idag. har ingen bild på den dock hehhe. morotssoppa med saffransgrädde. blev helt chockad över hur gott det var! morot och saffran måste vara en riktigt bra kombination. Haha, jag tror typ jag var den som tyckte det var godast av alla! Hur oförskämd får man bli? äh man får väl tycka det man själv lagar är gott, eller? klart man får! om inte så bestämmer jag att man får det nu! så det så.
men imon ska jag upp tidigt. vid fem skulle jag tro.
Godnatt Guds älskade, älskade skatt.

jag <3 mat:

pasta med godaste tomatsåsen, mozarella, basilika och knaprig bacon. italiensk snabbmat typ?


kanelkokta päron, kalla med vispad grädde. muuums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar