onsdag 14 september 2011

Rastlös

idag var onsdag. en ganska vanlig dag. är frisk igen.

ibland vill jag skriva ner mina tankar, bara för att ''bli av med dom''. Det kan kännas som att när man skriver ner dom så överförs dom från huvudet, så det blir lite mer plats där. För ärligt talat känner jag oftast att min hjärna pumpas in med så mycket tankar och information som bara stannar där i min hjärna och ruttnar. vet bara inte hur jag ska formulera mig och vad jag ska göra av allt. åh fy va töntigt allt detta lät. hehehe. typiskt.

allt känns så segt. så vardag. samma sak hela tiden. vill bara åka iväg och göra nåt helt annorlunda. eller, vill jag ens det? kanske vill jag bara gömma mig, så alla glömmer bort mig ett tag. vet inte vad jag vill!? göra något annat än bara gå i skolan och sånt där i alla fall. blä. tråkigt oinspirerande.

Godnatt!


på tal om ingenting. en av de bästa frukostar är detta. ekologisk fil med lite socker och kanel. och rostad skepparmacka. möms.
ååh borde verkligen sova, men är inte trött. :( blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar