söndag 3 juli 2011

En sanningstalande viskning

här är en duett med dolly parton och norah jones.. och båda dom gillar jag ju så den e go. gillar norah jones musik. den är liksom, soft. hehe. så himla hippt ungdomligt språk jag använder asså. jag är ju trots allt en ungdom kom jag på.

tänk om man fick prata på radio. hmm. det vore ju något det. då skulle jag nog prata om; Gud förstås, ekologisk mat, bröllop, lite musik, kanske om bloggar, vänskap, drömmar, sorg, glädje, om att jämföra sig med andra, sanningar och lögner och säkert fler saker. ja, man kan ju drömma lite. det gör jag ganska ofta faktiskt.

oj oj. klockan är kvart över elva. det blir många sena nätter nu på sommarn. det är väl så det ska vara. en cykeltur i natten är nog det härligaste, men det ska jag nog inte ta. ska väl kanske sova snart.
godnatt Guds skatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar