tisdag 26 juli 2011

The sun just slipped its note below my door and I cant hide beneath my sheets

önskar att jag var lite bättre på det där med att fota. för det är så himla kul ju. önskar jag hade lite fler olika objektiv, och sånt där. det är nog mest för fotona som jag har en blogg, för egentligen är jag oftast inte så bra på att komma på saker att skriva. men jag tar ändå inte tillräckligt mycket bilder. högst på önskelistan när det gäller kamera är en adapter som gör att man kan sätta objektiv från gamla kameror på den digitala. vet bara inte riktigt vart man hittar sådana. jaja. om man ska ha sånt måste man väl ha pengar också, så kanske i framtiden.
hej svej

2 kommentarer:

  1. men hellooooo! du är ju superduktig på att fota, en av de allra duktigaste jag vet! :D skojar inte, det är helt sant, handen på hjärtat!

    SvaraRadera