måndag 1 november 2010

Internationell afton, film, morötter, chill och mer film













här kom massa bilder från de senaste tre dagarna. jag har varit med tanja mest, men också med anna och linn. dom är tre personer som jag tycker om väldigt mycket!! dom är så bra. dom är sig själva. och roliga. hoppas jag får träffa dom snart igen.

just nu har jag ont i hjärtat. och inte på nåt poetiskt sätt utan bokstavligt talat. det är konstigt. min kropp känns lite sjuk. det är faktiskt typiskt att jag blir sjuk på lov. men men. lov är ändå det bästa ever! låt det aldrig ta slut typ heheheh.
hej svej

4 kommentarer:

  1. den svartvita bilden på tanja var galet fin :) honestly :) bilden på mig var bara lol ^^

    SvaraRadera
  2. ja jag tycker också den var fin!
    jag tycker bilden på dej var fin, men ja lite lol kanske eftersom man bara ser hälften av ansiktet. men det var den ända jag hade på dej, hade inte vart rättvist om det varit bild på de andra men inte på dej haha! och så gillade jag att markus krunegård var med i bakgrunden också (: haha!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHA LINN DU MÅSTE SKOJA MED MIG! Jag tänkte precis säga att jag tyckte precis tvärtemot det du skrev!!! HAHAHAHAH! Hel knäppt... Både bilden och vår mind-battle!hahhaaaaahaaaaaaaaa! Och sen så hade jag väldigt trevligt med er alla :) <3
    bilden på dig däremot var fin :) ser ut som en ballerina! :)

    SvaraRadera
  4. Bilden på dig var fin Tanja! så det så! vadå mind-battle? :)
    jag hade också trevligt, även att vi mest chillade och kollade på film. det är ju också gutt. längtar tills vi ses snart igen! vi kan ju julshoppa tillsammans elr nåt. haha. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    p.s linn är en ballerina d.s

    SvaraRadera