måndag 8 november 2010

På tal om ingenting


 fina fönster hemma. jag är hemmakär.

jag är trött hela tiden. orkar ingenting. snaaarrrrk.

alltså. jag vet inte varför jag alltid måste berätta allt som jag tycker är dåligt. men nu gör jag det iallafall. jag HATAR skolan så himla mycket. åh åh åh åh åh!!!! dumma dumma dumma den. blä. ibland vet jag inte varför jag hatar den. Den är ju inte dålig. Lärarna är snälla.. ingen är elak mot mig. vad är problemet? jag vet inte riktigt. maten är ju till och med god vettja. jag önskar nån psykolog kunde reda ut detta åt mig. men inte nån besserwisser. sådana kan vara tysta. ja ja. jag pratar förstås som vanligt om massa negativa tråkiga dåliga saker. men kanske blir det stopp på det en dag. kanske inte eheee. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar