måndag 29 november 2010

Your love


























i helgen var det läger med församlingen.
det var bra och trevligt. gillade det.

just nu är jag så himla trött.
jag vill verkligen, verkligen inte vara här.
jag vill inte till skolan mer. jag orkar inte.

jag vill bara, bara vara fri.
längtar efter sommaren just nu.
vintern är fin. det är den verkligen.
men sommaren. den är fri.
om ett tag är det i alla fall jullov.
Tack och lov 



how wide, how deep, how great is your love for me 
how high, how endless, and oh how beautiful

2 kommentarer:

  1. hej! helt orelevant med detta inlägget, men ändå!

    jag kollade på simpsons och det var det där avsnittet där lisa lyckas skapa en liten minivärld, och när de små människorna säger "exarctly" och då fick jag värsta nostalgiattacken och tänkte på dig och nova och vårt lilla gäng och att vi sa så. ibland så säger jag så i min nya klass, men ingen hör att jag säger fel, och dom fattar inte ändå, lite lol, haha!
    saknar oss för att vi har så sjukt bäst humor, ingen i min nuvarande klass har det på samma sätt :P lite tradigt. eller väldigt faktiskt... shit, vi hade det så jävla kul asså! tror inte att jag fattade hur bra vi var då, trots att vi alltid sa "asså vi är ju coolast på skolan, så jävla bäst", vi var ju fan det! :D :D :D

    ah, nu blev det jättelångt, men whatever! tänkte bara att det var lite kul att berätta det! höhö! och det är ju alltid kul med kommentarer på bloggen juuu! ^^ haha! en aja, jag saknar dig i alla fall och vi får ses snart! och typ julbaka eller nåt ^^

    kram,
    din vän linn!

    SvaraRadera
  2. jag svarade ju på din blogg, men jag svarar här med, haha xD

    hahaha. ''exarctly'', det hade jag nästan glömt. haha. kul tycker jag.
    nej om jag sa så i min klass skulle folk tycka jag var konstig. fast det kanske dom redan tycker xD aja.
    jaa, på den tiden var skoldagarna roliga, gapskrattade varje dag. inte nu inte. nu har jag tråkigt :( men men.
    ja vi var bäääst!!!! (ÄR) haha!

    jaa bloggkommentarer e fedt kouuul! haha ! keep it up for heavens sake!!
    kram!

    SvaraRadera