torsdag 30 december 2010

Det är så himla gutt gutt gutt

även denna dag har jag varit på stan.
jag köpte många saker. fotoalbum, strumpor och skor te.x.
rea är trevligt tycker jag. men jag längtar efter mer secondhand-shopping. det är ju det allra trevligaste!


och tänka sig.. imorgon är det nyårsafton! känns knasigt. det har gått hemskt fort. på sätt och vis känns det bra eftersom jag vill framåt i tiden, men samtidigt hinner man nästan inte med.
kanske att jag gör en liten sammanfattning av bilder från året senare ikväll. vem vet. inte jag i alla fall.
tack och hej leverpastej


tack för lov också det är så himla gutt gutt gutt

idag hade jag förövrigt en svinrygg i håret. en slarvig sådan. och det är väl förresten ett himla konstigt namn på en frisyr. ''Snygg svinrygg'' liksom. ''eh tack?''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar