lördag 4 december 2010

Stjärnorna de lysa klart

Min bästa vän är många kanske. vet inte, kan inte välja en.

När jag borstar tänderna gör jag det länge, tio drag på var tand.

När jag lagar mat
går det antingen åt pipsvängen eller så går det bra.

Jag är rädd för spindlar och andra äckliga insekter. Människor också ibland.

























Den värsta känslan är nog ångesten.

Den bästa känslan är väl kärleken.

Jag är bäst på att prata med sydstats-amerikans dialekt. Ja, det är ju verkligen en värdefull kunskap. heheheheeeeeee.

Jag är sämst på att förlora. = Dålig förlorare.

Jag lyssnar på många olika genrer. Just nu blir det mycket julmusik eftersom det är jul. Just exakt nu är det denna goa med Ella Fitzgerald.

Jag pratar när det behövs. Ibland för mycket, ibland för lite.

Jag tycker om
att skratta och när folk är snälla. Haha.

Kärlek är villkorslöst.

I somras var jag lugn men lite uttråkad ibland.

Sist jag grät var för någon liten anledning. Jag gråter så lätt. När jag ser på film, när jag ser någon annan gråta, när jag är trött och hungrig och fryser om öronen, osv.

När jag vill tänka så gör jag det helst på en plats där jag trivs, och frågar Gud.

När jag bakar blir det smarrigt och jag äter sedan för mycket av det och får ont i magen.

Just nu tänker jag på
att jag inte är sugen på nåt sött, utan nåt salt. Intressant va?

Idag har jag vaknat upp i Revsudden, ätit frukost där och sedan fått skjuts hem där det har varit kalas för min lillasyster.

Ikväll ska jag
förmodligen ta det lugnt med min familj.

Imorgon kommer jag gå till kyrkan och sedan ha cellgrupp och det ska bli trevligt.

Om jag var ett djur då vore jag en snäll hund som fick äta riktig människomat.

Min mobiltelefon är en tre år gammal sonyeriksson som funkar bra för min del. Tycker ändå att mobiltelfoner är så himlans tråkiga. Så det så.

När jag vaknar på morgonen önskar jag att jag vore super morgonpigg, men oftast vill jag nog ligga kvar och sova ungefär en timme till.


1 kommentar: