söndag 26 december 2010

Romantiska komedier i mitt hjärta



 min skjorta/tunika var en klänning från loppis som jag sydde upp. sen satte jag spetsar på den. det var ambitiöst av mig. vanligtvis har jag så himla dåligt tålamod med att sy. men denna gång gick det fort, tack och lov. och mitt hår ville samarbeta med mig för en gångs skull tycker jag.  ugglan var en fin julklapp från en fin person. 



denna kväll har jag sett två romantiska komedier. 27 dresses och Fyra bröllop och en begravning.
hemskt bra. speciellt den sistnämnda.



ibland är det mycket som man vill göra. men man vet kanske inte riktigt vad. då kanske det slutar med att man istället gör ingenting. och det är ju ganska tråkigt.. på tal om ingenting.



åh. varför stannar jag uppe till sent in på natten utan anledning?
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar