torsdag 16 december 2010

Gud lyssnar




hej svej
igår hade jag kompledigt och det var gutt gutt gutt.
då var jag hos lovisa och bakade pepparkakor och lekte julklappslek med not for fjortisar.
det var skoj!
idag var det skola. jag var trött trött trött.
på kvällen var jag på en liten julkonsert i kyrkan. efteråt fikade jag med julia, david och josef.
trevligt trevligt.
nu borde jag läsa min medeltida svenska bok som skulle vart klar tills imorgon. jag har läst 30 sidor av 367 typ. Hehehehe. Den är svår att förstå..
men jag går hellre och lägger mig egentligen. Det ska nog gå bra ändå. jag listar alltid ut nåt. heheh.

helgen är fullspäckad med massa roliga saker.
cellgrupps-avslutnings-fin-middag med ungdomarna på fredag.
Tanjas födelsedagskalas på lördag.
julklappsinslagning med more-tjejerna på söndag.
I am sooo looking forward.
godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar