söndag 6 december 2009

Godkväll


En hel helg har gått.

I fredags var det julstuga på fritidsgården i Klippan.
Vi hade tävlingar. Mitt lag vann. hoho Vi fick se ett fint lucia tåg. inte ett seriöst ett. men en del fina ord.

Igår fikade jag i flera timmar och pratade sådär som flickor gör.


Idag var det gudstjänst och dop med. Jätte bra var det.
Sen fikades det igen. det var ju trots allt gratis kaffe på caféet.
Nu har jag gått och blivit sjuk. tror jag.
Hostar och är hes som en get. huvudont.

det är ju svårt att veta vad som kommer att hända med ens liv..
Vad man vill göra. det vet man ju inte alltid. Jag vet inte. verkligen inte. Det finns mycket jag vill göra. Men samtidigt så mycket som jag är rädd att jag inte klarar av. så mycket jag är förvirrad över. ja. jag säger då det.
godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar