onsdag 16 december 2009

Jag älskar att sjunga


Hejsan!
Idag var en riktigt bra dag.
Skolan var chill. det var musikdag.
SAS hade konsert. dom är typ skolbandet eller vad man ska kalla det.
Dom är iallafall grymma, så det var jätte kul!
jag hade sånglektion på riktigt för min hals är nu bra! (Hallelujah)
och sen följde julia med mig hem en liten stund.
hon halkade mitt i en väg och det kom en bil.
men det var ingen fara. jag var ju där. hah skoja.
sen gick vi till Klippan och övade till julsånger.
Dom sångerna ska vi sjunga på Klippans julcafé på söndag.
Kom dit vetja! I folkets hus i rockneby. börjar vid 11.00

Det är snö ute. Mycket ju.
Tänk att vi bor i ett land som skiftar årstider.
Det är faktiskt vackert.
Vi behöver bara se oss omkring för att se.
Nu måste jag nog allt sova. Godnatt ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar