måndag 10 maj 2010

Det känns som att vi är på bio och reklamen är jätte lång


varför känner jag mig så dålig? det hjälper inte med oärlighet. Men jag vet att det alltid blir såhär. Allvarligt talat, nu vill jag ha ett svar. vad är min diagnos? Jag mår tillochmed dåligt för saker som inte har hänt än. Jag är bara orolig att de ska hända. Och jag tror att det kommer hända. Jag är så rädd för att det ska bli så orättvist. för det har oftast gått så dåligt. inget jag skriver är personligt riktat till någon. förlåt för att jag är så dum. jag hatar också det. men jag mår inte bra och förstår inte varför. det är inte okej. förstår verkligen inte. förlåt för att jag bara klagar och verkar vara typ störd. det är lugnt.
önskar bara att jag också ska känna mig bra. vill inte må dåligt. Hejdå.

5 kommentarer:

  1. åh fina du. Hoppas verkligen att du mår bra snart! vill lära känna dig mer!

    SvaraRadera
  2. asså, klaga hur mycket du vill, det är din blogg. om någon har problem med det så får dom väl skylla sig själva! :) jag tycker om att du är så ärlig här! :)

    delen, jag tror verkligen att det löser sig. du är en underbar person, och du är inte dum. man är inte dum bara för att man inte mår bra.

    puss på skinkan darling, du äger assåååå! :D <3

    SvaraRadera
  3. tack Miranda, vad glad jag blir, vill lära känna dig mer också!

    SvaraRadera
  4. haha linn, det har du faktiskt rätt i. det är min blogg.
    tack för att du alltid är så uppmuntrande, det gör mig glad!
    xo xo <33333 :):):)

    SvaraRadera
  5. han älsakr mig inte lika mkt längre :( o vi gick från paus till helt slut igår. Och han har reda börjat snacka med massa äckliga fitt fjortisar! :(:((

    SvaraRadera