torsdag 6 maj 2010

Du är inte ett misstag


duffy är så bra asså. det är verkligen så. hanging on too long.

åh jag hade så många tankar men dom nästan flög iväg.
Men tror jag ska skriva om allt och ingenting istället. = ordbajsande.
Jag har inte lärt mig det där med de och dem än. Så jag skriver bara dom. om ni undrar.
Orkar inte anstränga mig för att förstå det.
Ibland kan jag verkligen tycka det är jobbigt att lära mig saker. Som var man ska träffa bollen på tennisracket för att få ett så bra slag som möjligt. Gillar mer att lista ut saker själv, eller göra på mitt eget sätt. Ja, det finns ett eget sätt. säger vi.
Fast inte alltid. En del personer är roliga att lära sig av.
Jag har ont i halsen. Låt mig tipsa om en låt.
Soul soul soul.
nu ska jag inte skriva mer just nu.
Hejdå då.

1 kommentar:

  1. Tack snälla du. Det känns så skönt att veta att någon förstår och ofta upplever samma sak. Det är verkligen så att man lär sig bäst av någon rolig! Jag lär mig super bra av min pappa och helt kasst av min mamma. Hahah, stört.

    SvaraRadera