söndag 2 maj 2010

Fina






Hej.
idag var en lördag. eller igår. klockan är lite över midnatt.
Men var iallafall en slapp dag.
Gick upp tjugo över tolv och gjorde pannkakor.
sen tittade jag på film och lekte med ludde.
På kvällen var jag på middag i Böle. alltid trevligt.
Ja böle. det låter roligt.
Just nu längtar jag efter att sova. Jag uppskattar verkligen min egen säng.
Uppskattar att bara vara hemma i vårt mysiga hem.
När jag var yngre tyckte jag mest att vårt hem var lite rörigt.
Men nu är det inte det längre. Det är skönt.
hem. hem är trevliga. speciellt ens eget kanske.
Jag längtar inte efter att flytta hemifrån. Inte än iallafall.
nog om ingenting. hej svej
det är fler bilder från Afrika resan här ovanför.

1 kommentar:

  1. kul med alla afrikabilder! :D
    dina armband är fijna.
    kramis /julia

    SvaraRadera