söndag 9 maj 2010

Det som jag gjorde och det som jag tycker om













hej.
i helgen har jag varit med anna tanja och linn.
det är mina allra bästa vänner. Så fina och roliga.
inte tråkiga. man kan prata med dom och allt.
vi gick i samma klass i högstadiet och vi umgicks jämt.
men nu går vi alla på olika skolor och träffas inte lika ofta.
det är tråkigt och jag saknar dom mycket!
tråkigt att inte fler är lika roliga och coola som dom.
dåm er best fin hest.
jag var mycke gladare när jag var med dom.

idag har jag bakat lite kolakakor.
det jag behöver göra är städa mitt rum.
öh , tråkigt.
men jag ska också färga håret lite. bara för jag kan licksom.
Och för att jag har gult hår med grå utväxt. typ.
tjooo.

2 kommentarer:

  1. Tanja Danilova10 maj 2010 kl. 16:40

    hej min älskade vän!
    jag saknar dig med, och jag älskar dig!
    you're the best, love you! <3 <3 <3

    p.s. vi alla måste hitta på något snart!IGEN! :D

    SvaraRadera
  2. Jaa det måste vi!!! ::):):):) KRAMAR !!!

    SvaraRadera