tisdag 11 januari 2011

Att åka sparkstötting









hej hej hej!
igår var sista dagen av jullovet. det kändes sorgligt.
den dagen spenderade jag hos Josef. det var så trevligt så.
vi åkte spark och åt mat bland annat.


och idag var det skola igen. det kändes sorgligt. eller tråkigt kanske.
jag tycker verkligen inte om skolan. mår dåligt där.
då känns omtanke från vänner så himla uppskattat.


men jag längtar redan hem igen.
jag sov tre timmar ungefär förra natten så nu är jag trött trött trött.
godnatt

2 kommentarer:

  1. jag mår inte heller så bra här uppe nu. blä. undrar hur vi skulle kunna göra för att ha det lite goare. önskar att du trivdes i skolan. du är fin.

    SvaraRadera
  2. vad tråkigt att du också känner så, men det kanske går lite i perioder? du är också fin julia! kram <3

    SvaraRadera