fredag 28 januari 2011

En evig klocka med siffror

idag var jag sjuk.
orkade inte gå i skolan med täppt näsa och tungt huvud.

fick hem en rulle med framkallade bilder idag!
de flesta bilderna är från i somras. det är ganska blandade bilder.
några var ganska fina. precis sådär gammaldags och vackra som jag vill ha dom.
här får ni se lite;

Revsudden, måsen. min favoritstrand. tallbarr i sanden, långgrunt och fint.























i vår husvagn. ser mysigt ut faktiskt.





















stranden i Kivik var också fin.






















på en hög kulle.













































 Vackra Tanja.
























Åh snälla sommaren. kom så snart som du bara kan. jag väntar och längtar.

att skicka in rullar från analoga kameror är ju så himla roligt. man vet inte hur bilderna blir! fy så roligt det är alltså.

4 kommentarer:

  1. hahah,oh.. gott med äpple. speciellt det där äpplet såg fint ut!var är det vi håller hus på bilden?

    hur mår du min vän? :)

    <3

    SvaraRadera
  2. men nu minns jag ju! det var ju där uppe, vid gröna stugan som luktade äckligt haha :)

    SvaraRadera
  3. ja det äpplet ser faktiskt gott ut! det syns inte att du har kommenterat tanja :/, men det står så i mim mail iaf så jag svarar!
    jag mår bra! :) dudå? <333

    SvaraRadera
  4. jo, men det står att du måste godkänna kommentarerna innan de läggs ut! :)

    jag mår finigt! :) och snart jag vi leka!:D <33

    SvaraRadera