söndag 9 januari 2011

I was thinking about you




ibland vill jag inte leva i verkligheten, utan bara sitta och drömma.
det gör väl inget om man drömmer sig bort en liten stund?
jag är nog väldigt drömmande.. nostalgisk också.
men det är inget dåligt tycker jag.
det känns bra att kunna drömma sig bort ibland..
när livet känns jobbigt eller tråkigt eller så.
men jag ska såklart inte glömma bort det riktiga livet.



idag har jag fikat och pratat med Emelie, Caroline, Lovisa och Sofia.
att fika och prata är bland det trevligaste jag vet.



lyssnar just nu på detta fina album med Norah Jones. 

godnatt

2 kommentarer:

  1. mm. man måste nog drömma lite ibland. håller med.
    måste säga att din banner är väldigt fin. enkel men ändå speciell. :)

    SvaraRadera
  2. tack! har gjort den själv hihihi :)

    SvaraRadera