torsdag 20 januari 2011

Nu blev du glad va?


alltså.
egentligen längtar jag efter våren och sommaren och värmen så att jag nästan går sönder.
men jag försöker att förtränga det. man kan ju tänka att; snart. snart, snart, snart.

jag borde gå och lägga mig.
men jag har ett litet problem.
det är en film på tv. jag har svårt för att bara sluta titta på en film utan att se klart den ända till slutet. det gör ofta så att jag är vaken till alldeles för sent på natten. te.x på nyårsafton eller vad det var så visades Jurassic park på tv:n och jag tittade på den fram till tre på natten. Jurassic park liksom?
aja. ska försöka slita mig från denna film. har trots allt sett den förr.
japp, det var verkligen intressant fakta. grattis till dig som fick läsa detta!!! Nu blev du glad va!!?!?!
ehe

godnatt din skatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar