torsdag 5 augusti 2010

Afrikansk väska



kjolen sydde mamma en gång för länge sen.
väskan köpte jag i Etiopien. (prutade från 200 burr till 100 burr om jag minns rätt.)

hej hej hej.
det känns som ett tag sedan jag var inne på datorn. men det var det väl inte.
igår umgicks jag i alla fall med en vän. mycket trevligt förstås. middag, godis och film.
sen idag har det varit barn-läger i Klippan hela dagen lång. och nu är jag sjukt trött.
men självklart går jag inte och lägger mig. hhhmmm. dumma mig. nå ja.. Jag tycker ju om att skriva av mig. känns skönt att göra det ibland.

ibland får jag känslan av att jag önskar att livet var mera färgglatt. Men vad menar jag med det egentligen? färggladare lakan eller vadå? nej inte vet jag. sommaren har i alla fall gått fruktansvärt fort. inte slut än.
SOV NU. godnatt. tårta

1 kommentar: