söndag 22 augusti 2010

Hej hår

Hejdå till långt, rufstigt, tjockt, strand hår..



Hej till en liten tunn page. Förhoppningsvis lite mer 60-tal.


Jag vet. det var brutalt att klippa av så mycket hår på en gång. Men vadå? hår asså. grejen med hår är ju att det växer ut. Vet inte om jag passar i det. Tydligen får det mig att se äldre ut. Och jag som redan ser 10 år äldre ut än vad jag är..... tydligen.
Nåja. man gör ju va man vill med sitt utseende tycker jag.
Lite tråkigt att inte kunna ha höga bullar på huvudet mer. men men.

8 kommentarer:

  1. åh va snyggt! jag som älskade ditt förra hår, men nu älskar jag detta ännu mer! du passar verkligen i det! åh, va fint *)

    SvaraRadera
  2. adälä! du är sjukt snygg! gillar din nya frilla! kram

    SvaraRadera
  3. det frisyren är verkligen snygg. passar bra på dig så det behöver du inte oroa dig för. kram

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående talare, jätte fint! :D

    SvaraRadera
  5. va snälla ni är! :) tack!!

    SvaraRadera
  6. ojoj detta blev ju riktigt snyggt!

    SvaraRadera