lördag 28 augusti 2010

Än så blommar träden




denna dagen har jag varit med mamma på olika loppisar/second hands och letat möbler. Vi hittade ett skrivbord och en stol, jag gillade det. Billig, billig säng hittade jag på Ikea. lite fina kuddar också. Asså second hands, det är ju för bra. gillar speciellt retra, trevligt där. vill typ ha allt. eller nej. men typ. Tror att mitt rum kommer bli galet färgglatt. eller i alla fall färgglatt.

har sett två filmer idag. Först såg jag En värsting till syster II, den gjordes 1993. Grät typ när jag såg den. haha käre tid. blev rörd. jag blir nog det ganska lätt när jag ser på film. i alla fall när jag gör det ensam, och det gjorde jag ju nu.
sen såg jag Bröllopsfotografen, en favorit jag har. den är så bra. tycker jag i alla fall.

ett ord som jag använder mycket: i alla fall. eller tre ord kanske det är jaja.

godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar