tisdag 3 augusti 2010

Tyck om


en del människor pumpas med bra självförtroende hela sitt liv. = komplimanger, uppmuntran och sånt. jag önskar att alla kunde få bli det. fast inte så att man börjar tro att man är överlägsen och bättre än alla andra förstås. bara så att man kan tro på sig själv. för det som folk säger och tycker om en påverkar en så mycket, speciellt när man är lite yngre. Men det är nog en önskan som kommer fortsätta vara en önskan. Men man kan ju i alla fall försöka ändra på det genom att tänka på vad man säger och tycker. tacka vet jag uppmuntrande föräldrar, det är bra. jag pratar förstås till mig själv också.

just nu ser jag på filmen the wedding singer. den är fin. gillar både Adam Sandler och Drew Barrymore mycket. jag vill också vara en wedding singer.

du är älskad av Gud. så sov gott och var aldrig rädd.

1 kommentar:

  1. Oj, vilken bild. Du är så oerhört vacker. Du ser ut som en prinsessa från ett sagoland. Dessutom är du klok och jag älskar att läsa din blogg. Den gör alltid att jag mår lite bättre när jag känner mig nere. Tack, fina du :)

    SvaraRadera