lördag 14 augusti 2010

Längtan


Afrika, Etiopien


Istanbul, Turkiet

åh nu när sommaren snart är över vill jag ut och resa.
jag vill resa i europa, se alla länderna i öst, men de andra också, jag vill tillbaka till stora miljonstaden istanbul, där finns tydligen lite coola second hands. sist jag var där blev det så hastigt. jag vill åka tillbaka till Afrika också. åh jag vill se hela världen. men Sverige är också fint, det har jag alltid tyckt, men just nu vill jag bara resa resa resa. det är en sån fin känsla. det vore kul att åka massa tåg. tåg är fint. jag vill överallttttt. jag bjuder på lite av mina resbilder. ciao

4 kommentarer:

  1. jag håller med! när skolan snart börjar vill man ut och resa istället. speciellt med tåg. håller med på den punkten också. hehe.
    kram.

    SvaraRadera
  2. ja det är ju typsikt att man vill resa när man inte kan !

    SvaraRadera
  3. åhhh saknar afrika så! det var så härligt! jag och mamma pratade idag om mitt bröllop som kanske kommer va med en afrikan. hon vill helst att jag gifter mig i både i afrika och i sverige. haha. lol. och att hon måste köpa lite nya kläder till mig när jag väl kommer hem till sverige om jag är för fattig.

    SvaraRadera
  4. haha. ni har verkligen planerat det där. hoppas jag blir bjuden på det i Svergie då haha (:

    SvaraRadera