tisdag 9 februari 2010

Alla vill ha en bästis


jag tänkte först att jag inte hade nåt att skriva.
och det kanske jag inte har heller.
men sen tänkte jag om.
och då tänkte jag; det är roligt att skriva.

där ser man.


idag hade vi en 3 timmars fotolektion.

vi fick lära oss porträtt fotografering i ateljén.

det var roohooligt.

jag har haft huvudvärk hela dagen.


snart exploderar väl skallen. kanske. typ.

och nu har min lillebror magsjuka också. influensa.

ush
. det är det värsta som finns. kyla och kräksjuka.

åh. låt mig vara frisk.

och ta bort bruset ur mitt öra.

tänk om det är skadat för alltid?

eller så är det bara en förkylning.

nåväl..


Vi vill alltid bli bekräftade.
av folk runt omkring oss. det är sjukt på nåt sätt. men förmodligen helt normalt. undra varför? kan vi inte bara lita på att Gud älskar oss som vi är? Önskar jag gjorde det alltid. vill att det ska vara något i mitt minne.
som aldrig försvinner.
att Gud älskar mig alltså. för ja han älskar oss. det är sanningen. godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar