lördag 20 februari 2010

To my surprise






Idag hade vi loppis/auktionen!
Och oj. Det var roligt!
Men det var snöoväder idag. Så kom kanske inte så mycket folk.
Men vi fick in riktigt mycket grejer. Fina.
Linn & Anna kom! det var kul. I like them.
Vi sålde våra skivor. Och de finns några kvar. 40 kr/styck.
Vi spelade med vårt band. Och det var kul.
Eftersom vi har kvar så mycket grejer så ska vi ha loppisen öppen en stund imorgon.
från kl. 14 cirka. Och nästa lördag också! Kom och fynda i Klippan i Rockneby.
Kändes som en bra dag idag.
Roligt att träffa gamla vänner och roligt med loppis.
Vore kul att ha en egen secondhand loppis affär. Eller jobba på en.
Åh. det skulle jag nog vilja.
Säg till om du har nåt sånt jobb!
Auktionen var rolig. när folk bjuder är kul. hoho.
och mamma köpte en kamera åt mig!
tackkkkk! det var himla snällt.
Och sen efter lekte vi med istappar.
Snart åker vi till Etiopien! Jippey!
hej svej
ha det great

2 kommentarer:

  1. åh! jag ser ut som en ödla! eller min hals i alla fall! :P haha!

    du är så fin delen.

    SvaraRadera
  2. nej inte ödla. du ser fin ut tycker jag!

    SvaraRadera